Összes oldalmegjelenítés

2011. április 17., vasárnap

Megalapítottam a "Rozsdás Halász" kennelt 1994 április 21-én



http://img2.indafoto.hu/7/9/117089_17a2a27fb2c2a0447756ee1b284fe350/11374109_73cf23657acce4a89f8624e12f3f688b_m.jpg
"A szívemet 1988-ban rabolta el a TIBETI TERRIER, de a lelkem csak 1997-ben!
Akkor lett az enyém első Tibetkém hosszú várakozás után.
A kutyákat és az állatokat mindig is szerettem, macskáim mindig voltak, saját kutyám 1984 óta volt, először óriási schnauzer, majd egy ír szetter 1991-ben, akivel megalapítottam a "Rozsdás Halász" kennelt 1994 április 21-én.
A kennelnevet még Dalma, az első ír szetter miatt választottam, aki önállóan lement a közeli patakhoz, s egy-egy élő hallal tért haza, amit letett a küszöbre.
Akkor még nem gondoltam rá, hogy a kennelnévnek olyannak kell lennie, ami idővel bármilyen fajtára illik.
Sokáig gondolkodtam, hogy megváltoztatom, s erre most jó alkalom lett volna 2010 ősszel, mivel kötelező lett levédetni a kennelneveket az FCI-nél. Végül úgy döntöttem, marad, mert cserben hagynám az eddigi Rozsdás Halászokat, akikből már sokfelé van a világban, idén tavasszal került a 21-ik országba Tibeti Terrier kiskutyám.
Bevallom, a sok kiállításon és az internet betörésével a honlapokon látott gyönyörű kistestű kutyák közül gondolatban választottam egy-egyet, aztán elkezdtem jobban beleásni magam a fajtákba, de végül mindig oda lyukadtam ki, hogy nekem nem való más kutya. Ez a szerelem egyben sírig tartó hűség is ami a Tibetkékkel összeköt.
Krizsanyik Katalin
Tibeti Terrier Mestertenyésztő (sok koszorúval:D )"
2011.04.17.

5 megjegyzés:

  1. :-))))) még sok évet kívánunk Neked!

    VálaszTörlés
  2. Ilyen szép kutyákkal még sok-sok évünk lehet:)
    https://picasaweb.google.com/katalin.krizsanyik/SangPoKaya#

    VálaszTörlés
  3. Én is még nagyon sok szép évet kívánok nektek. =)

    VálaszTörlés
  4. A tavalyi évfordulón elmaradt a komment. De az idein majd jobban odafigyelek! :D

    VálaszTörlés