Összes oldalmegjelenítés

2011. május 30., hétfő

Sangpo honlapja beüzemelődött:P


Üdvözlök minden kedves olvasót és nézelődőt!

Bemutatom a csodakutyát, neve Sang-po, a Tibeti Terrier.


Hogy is kezdődött, hogy megtaláltam a Csodakutyát?
Hosszú sora van annak. Kezdem az elején.
Három évvel ezelőtt a Bárka Színház kávézójában dolgoztam.
Egyik este berongyolt a pultba egy kicsi spániel. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ egyből
felvidámodott mindenki!
A gazdit, mint kiderült, jól ismertem. Csak kissé lemaradt...:-)))
Csodálkoztam az új szerzeményén, de mondta, hogy ő a "próbagyerek".
Ha a kapcsolata kibírja, akkor mindent kibír..:-))
Ekkor beszélgettünk, és azt mondta, hogy sajnálja, hogy már nem előbb volt
neki ez a tünemény.

No, és itt kezdődött a fejemben a kattanás. Hogy nekem miért is NINCS
kutyám????????????

Persze azért hetekig érlelődött a gondolat, ami egyre jobban tetszett!
Kutyáscsaj leszek.!
10 éves koromban már volt egy tigriscsíkos kan boxerem, leírom a nevét, mert
megérdemli: Szarvascsárdai Hasszán Jackie Bobby. Már a nevébe is szerelmes
lettem akkoriban.
Sajnos elveszett a kertes házunkból, kétszer vissza is hozták, /ismertek
minket/
de harmadszorra végképp eltűnt.

Úgy hozta a sors, hogy vagy 10 évig cicáim voltak. Örök, gyönyörű emlékek.
De aztán rámjött a csavargási láz. Nomeg hogy világútlevelet kaptunk!!!
Ki is hagytam vagy 15 évet "állattartásilag"..:-))))


Úgy látszik, későn érő típus vagyok, de eljött az én időm, megfontoltan,
szépen, keresek egy kutyatársat magamnak, és kész. Örök hálám ennek a kis
spánielnek, és a gazdájának!!

Nekiveselkedtem az internet segítségével. Nekem mindegy volt, pedigrés, vagy
sem, de hozzám illő legyen minden szempontból.
Tehát ne legyen a lakásban fékezhetetlen, közepes testű, okos, és szőrmók,
szóval dögönyözhető.
Otthon nyugodt, a "terepen" játékos, és rohangálós lehet.
Nem azért, de hetekig néztem a talált kutyák honlapjait, és a tenyésztők
lapjait is.
Három hétig mindennap, éjjel is.
Kitartó munkámnak köszönhetően és a /véletlennek/ mert nyomogattam,
kattintgattam a gombokat persze/ ---------- rátaláltam a Rozsdás
Halász Kennelre.
Végem is volt! Már tudtam, hogy tibeti kell!!!!------- A
temperamentum-leírása is olyan volt,
amit én akartam.
Nem haboztam, azonnal telefonáltam, mert ez szerelem volt első látásra.

ÉS IME MEGTALÁLTAM------------------- A KUTYÁK KUTYÁJÁT!!!


Hozzáteszem, hogy még hónapokig vártam rá, csak képeken láttam,
lélekben felkészültem, kiállításokra mentem tanulni, mire Katalin a kezembe
nyomta.
Életem egyik legszebb élménye volt ez a találkozás.

1 megjegyzés: